Khamis, 20 Disember 2012

alahai , hati sekarang tengah berbunga2 laa :) saje nak share ngan korang . Alhamdllah ngan kebahgiaan yang Allah pinjamkan ini . insyaAllah aku akan hargai dan jage dengan baik . thanks pade sang Cinta yang telah hadir dalam hidup aku skunk neh . sumpah aku bahgia sangat :) bukan sengaja nak meluahkan , tapi ini adalah dari hati aku , so if kowg tak suka tak perlu laa teruskan membace sebab at bawah akan ade lagi cerita aku dan dia . haha -" yee , skunk aku rasa apa yang telah aku hilang selama neh . cerita lama akan jadi sejarah dalam hidup aku , skunk dia adalah yang baru . pada mulanya susah untuk aku terima dia sebagai cinta baru , yela kan hati perempuan neh umpama tisu . suci , tapi mudah koyak . aku tanak laa sejarah lame berulang . pada tanggal 12/12/12 semuanya bermula . mungkin terlalu awal untuk aku berharap dengan hubungan neh , tapi jauh di lubuk hati neh berharap hubungan neh berpanjangan . mane laa ade orang nak hubungan separuh jalan rite ? macam uh la jugak aku n dia . so doakan laa aku bahgia okeyy .
okeyy laa , sampai sini dulu part 1 cerita cinta aku . akan bersambung ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)