Jumaat, 18 Januari 2013

kahwin lagii ....


In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
Assalamualaikum .

first for all , nak bagitaw lah kita dah buat twitter . haha nampak sangat kan kejakunan uh . tak pe laa yang penting dah maju sikit . Bukan apa , setiap kali unline FB ada je yang mintak twitter , so setiap kali tu lah aku rasa sangat ketinggalan zaman bila terpaksa jawab , sorry takde acc twitter lah . Tapi kan bila dah buat acc twitter beberapa hari lepas takde pulak yang follow . Nampak sangat lah sengaja mintak tapi tak follow pun kan . menyampah ! Lain kali kalau aku tak layan , cari je sendiri kat profile, ade link acc twitter aku at situ . 
Tu bukan lah point first aku nak cerita , sebenarnya nak cite pasal KAHWIN . huh , esok ada lagi sorang rakan sebaya aku yang dah menamatkan zaman bujang dia . wahhh , macam best je kan . So dia yang first lah tahun nie , lepas nie sapa pulak yang akn menyusul . ADAKAH aku ? kah3 .... mungkin tidak . Actly bahgia tengok membe2 neh kahwin . Duduk atas pelamin , alaaa so sweet kan . semoga bahgia sampai akhir hayat :)
Dah , takde idea pulak nak membebel . see you again . bhaii T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)