Ahad, 12 Mei 2013

you are num ONE for me .


In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
Assalamualaikum and hai ..


sempena hari ibu nih , aku nak lah juga update about my lovely grandma . dia ada lah seorang yang sangat memahami aku . walaupun kadang2 ada je hal yang kami tak sepakat . hehe maklum lah orang tua dengan orang muda mana lah boleh sama selalu kan . Alhamdulillah , bersyukur pada Allah sebab aku mempunyai nenek yang macam nie . sejak parents aku meninggal dunia , nenek lah yang mengantikan peranan sebagai ibu aku . tanpa nenek mungkin sekarang entah kat mane . tengah duduk2 , teringat pulak kenangan masa start sekolah tadika . pagi2 nenek da bangun masakan air panas untuk aku mandi . hmmm , terharu bila ingat semua uh . balik sekolah je makanan dah terhidang . so sweet !! sumpah aku tak boleh nak balas semua jasa nenek jaga aku daripada kecik . pengorbanan nenek hanya Allah yang boleh balas . aku tak pernah rasa kekurangan ,sentiasa dalam keadaan senang until now and hope selamanya . 
for my grandma , terima kasih sebab tak pernah putus asa melayan kerenah owg daripada kecik , sentiasa bagi yang terbaik for me . janji owg , selagi atok ada , owg akan jaga atok sebaik mungkin . i love you so much !! <3
tak ade pic nenek . ohhh , sedih . only this :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)