Sabtu, 16 Julai 2011

BUKAN AKU TAK NAK !

assalamualaikum w.b.t ..
salam satu malysia sume , huhuhu :)
                           
         hari nie mbosankan ! atok aku plak xder , bru pegi sato ari , aku ase mcm da 1o ari jew atok xde . HAIYA !  aku bkan xnak ikut mereka pegi kota tinngi , tapi =========== :(  aku mlaz a nak ckap nape aku xnak join dyeowg ,but , aku kne bgtaw gak supaya dyeowg x sala pahm . . pew gne law aku pegi ,tpi aku sakit aty .. aku mmg da lme x bkumpul jmpe family , mmg aku nak sgt , gile xnak . sape yg xnak kumpul an family an . tpi law aku pg sana asyik terkene "gurauan panas" dyeowg jew . sakit aty aw ! bg u all 2 mmg a gurauan , mmg aa dulu time aku hingusan ,kowg nak gurau lbeh2 pown aku x amek aty , tpi now x ag ,, aku da bole ase malu nyer yg teramat ! hemmmm . 2 aa sebb aku x suka p uma sedara .. bkan 2 jew , setiap kali kazen2 yg study at luar balik , an ade ag time 2 . confirm aku terpinggir ! bkan terpinggir pew , aku malu larh .  t msty aa cite pasal tempat study , 2 a , nie aa .. aku nmpak cam bodo sgt aa mase 2 .yew aa , aku je yg x study , stiil dok at paloh nie . ne layak msok cmpur cite dyeowg , secara x lnsung , aty aku sakit ! yg teramat ..tpi , aku x salahkan dyeowg , bkan niat dyeowg nak sakit an aty aku . aku jew yg owez emosi x tentu .. aku nak wat camne , da2 sifat aku .. aku da cube kurangkan pasaan 2 . .ag satu faktor aku xnak campur dyeowg ialah , GEMUK ! dalm family aku ,kazen2 sume kurus . aku jew yg tergemuk ! HAHA . that why aku segan . 2 jew sbb aku xnak berkumpul an family , bkan sebb benci or pape . bg aa aku mase dlu . aku btoi2 perlukan mase . aku ngah usha kuruskan bdan , an ubah sikap aku yg uat aku sendiri rimas .. thanQ pade yg pham aku ! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)