Selasa, 26 Julai 2011

hangout. . . .

hello sumer .. wat pew time2 camnie ? cuda dinner ? haha , cam aa ade owg bace . hehe .. pade yg komen blog aku at luar 2 , thanq uke ! tapi ag bezt law kowg 4low blog aku an. huhu ... actlly aku mau cite somthing larh .. tadi siang aku p hangout an my akk angkat . mmg best gilew aa an , dapt karoke , mam kfc an dapt gurat pakwe ! hahaha , x bole blah aa ngok 2 owg pakwe tdi . ade kew patot nak ngurat gne cara lame . maaf ye , x dilayan .HAHA .aku bkan jual mahal uke , tpi tdi xde mood nak mgatal . ngah syok mam aym . yummyy !!! hehehe . ari nie tema kteowg , santai . mmg santai abis aa ! aku mmg enjoy giler ari nie .. b4 nie aku mmg susah nak senyum an owg . tpi ari nie , ============ haha .. first sampai aku p karok at KP . ari nie x payah beratur panjang2 , ala2 bdak sekolah rendah nak msok kelas ,huhu . sampai je at kauter terus byar . tpi ari nie abg ncem 2 x jge kauter aa , mmbe dye yg bajet ncem palk yg jage . hampeh ! ! pas 2 tros masok bilik .. punye larh syok giler mau melalak . first lagu , aku yg mulakan .  cari aa lagu rossa . ats nama cinta . haha , sempot bjaln x abis ag , tbe2 nak nyanyi lgu tarik2 cam 2 . amekaww !!!! sore katak kuar .hahaha .:) peduli ape aku , bkan dyeowg dgor pown . :P lagu terakhir , aku an kak ima nyanyi , goyang inul ! haha . gempak aa . ade aa bape owg mamat sesat dok tgok at pintu .. wat bodo jew ! hahaha .. pas abis melalak , prot lapor plak deh ! p aa tpat wajib kiteown .KFC ! cam biase aku oder snack plate lorh . cam pham2 je akk 2 aku suka bhagian mane .huhu . ai nie aku mmg enjoy giler aaa . thankq kak ima coz ajk p jalan2 .. balik jew uma da petg . pas 2 p paloh jup bli makanan . nak balik 2 nyaris2 aku dilanggar sebuah kete BMW . hermmm . mmg tekejut gilew aa . haha ! nseb bek ALLAH still izinkan aku iduo deh ! at sebelah ade pic2 aku hnagout ,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)