Isnin, 16 Januari 2012

2012 ,,

Assalamualaikum ,, 

lamme aku tak update blog nieyh ,, da berhabuk bagai . orang nye blog sume da meriah ,, ag-2 new year a ,, mesty a nak kelainan dalam blog an , baru la orang tak sakit mate tgok blog kite ,, tapi aku tertinggal larh ,, aku tak hadap pown owg lawat blog aku nieyh ,, aku wat blog pown tok luahkan pew yang tersimpan an terbuku dalam aty aku nieyh ,, so pegi mam larh bg owg-2 yang tak suke 2 ,, :)) 

So nie first entry aku bagi tahun 2012 ,, uke ,, tahun 2011 banyak sangat kenagan pahit dpd kengan manis dalam hidup aku ,, terlalu SAKIT . so aku tak truja sangat nak sambut tahun baru ,, tak macam orang laen yang sambut at dataran ngan pakwe masing-2 ,, tipu aa law aku tak jelez ,, law aku uke an pupo mesty aku pown tergolong dalam group dak2 jakun , haha .. kemaruk sangat ! time tahun baru islam ,, masing-2 cam tak ingat pape ,, konon2 tak penting aa kan ,, kan bagus law couple masing2 p masjid jemaah same2 ,, bace doa akhir an awal tahun ,, tapi aku tengok orang2 tua yang ramai ,, sabaar jew la ,,

before pkul 12 ,, ramai yang wish hapy new year ,, sumpah aku cedey 2011 da nak berakhir time 2 ,, selain dpd kenagan pahit ,, tahun 2011 jugak ade tercipta kngan manis dalam hidup aku ,, :) malas larh nak cite . da berakhir pown ,, masing2 ade azam kan ,, aku ? haha ,, still azam lame jugak ,, sebb 2 aku tak truja sangat .. 
the same time , cian at my sweet kazen eyka .. ngah owg syok nak clbret new year , dia demam truk .. so aku teman aa dia at uma .. kiteowg share la kngan masing2 .. 2 pown kire sambut jugak ,, time kol 12 kuar ngok bunga api ,,  2 jew aa ..

ermmm .. masuk jew tahun baru , afirst day rase cam suram jew .. tak tahu nape ,, tak ade mud laa .. degor cite yang bukan2 ,, ade radio buruk at paloh nieyhh ,, suke wat cite yang bukan2 , cam siaakk ! aku ase cam nak bom jew muke dia .. hope dia insaf b4 maty , mampos !! 

uke ,, hope tahun nieyh jadi tahun yang happy an brmakne bagi kowg ,, ak ase cam tak caye jew umo aku da 20 , tua kot ! ahaha ..pade mmbe2 aku yang da ade relation 2 , jage baik2 hubgan kowg .. yang nak kawen taahun niey jgan lupe jmpot aku taw ! uke larhh ,, kbaii :))))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)