Sabtu, 4 Februari 2012

happy day .

       Hari ini sehari bersama mereka yang buat aku happy .. huh !! sangat happy ^-^ 
mula nya mud ak lari ntah kemane , haha .. plan mmg nak hang ngan dyowg satu ari , tapi tibe2 lak tak ade mud ,, sampai jew p beli  ticket wayang dulu , sampai 12 lbeh , movie start kol 1.45 . so ade time ag kitowg p mengisi perut yang lapar .. pas da kenyang tros masok .. hurr ,, so cool beb ! ase cam nak beku aku dalam 2 .. ingat an best sangat aa kan cite Azura 2 , hampeh btoi !! aku syok membute . hahaha .. abis jew , tros cari kedai beli baju .. nak taw nape ?? cpz kemeja aku ade prob ,, haha . then baru pegi bowling at KP . di sane ade dua mamat sedang tggu dpd kol 12 tadi sampai aa kol 4 lbeh ,, haha .. sanggup diaowg tggu ek , law ak aa memang tak aa an nak tggu , , adik angkat ak ngan membe dia ,, sampai2 tgok mke seposen diowg -_- errr ,, sorry ye dear late :) tanpe mbuang mase mula aa pertndingan yg tak rasmi .. 1st game ak kalah, 2nd game ak menang . haha .. macm biase yg kalah kene aa blnja mkan an , haha ..
btw , thank aa at kowg coz wat hari aku ceria ari nie .... cyg kowg <2

salam maulidur rasul ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)