Jumaat, 4 Mei 2012

juz for while .

sebab2 nak deactive FB .
  • sakit mata 
  • sakit haty 
  • sakit pale 
  • kecewa
haha , bodo2 je sebb2 tu ek ! tak ade laa ~ aku nak deactive coz aku da jemu lerr , BOSAN ! kah3 , cam tak logik laa kan , tapi memang tu larh hakikat nye . tak lame pown , sementara kott ^_^ .
yang palin ketara sebb aku nak deactive coz .............................jeng jeng ! haha . aku jeles doe tengok dia bahgia ngan orang lain . adudu , sumpah tak tahan ! mula laa ade hasad dengki at aty aku nie . soo dpd aku dapt dose je , baik aku mengalah kan . tak lame pown , sampai haty aku betol2 sembuh laa . haha !  tu je nak bgtaw ,, tak nak la bgtaw at FB . nanti dia nampak perasan pulak ! n nanti orang cakap nak cari simpati . herrr ~ TAK ADE MAKNE OKEYY ! bagi dieowg yang paham pasaan aku , tahu aa ape yang aku rase nie . menderita atas kebahgiaan orang lain kan , SAKIT an tengok orang yang kite sayang dengan orang lain . eee , azab2 ! sorryy laa , aku memang tak bole lupe kau buat mase nie . TAPI suatu hari , aku JANJI , aku akan buang pasaan nie jauh2 okey . nak bgtaw tu jee :( 

KBAiii  ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)