Khamis, 14 Jun 2012

segalanye di sini .

assalamualaikum , heii you all . wah lame suda tak berupdate blog aku nieyh (T_T) 
sebelum aku membebel dengan panjang lebar ag , maaf lah if lagu aku kali nie lemau . haha , sebenarnya ade maksud kenapa aku pilih lagu nie jadi tema entry aku kali nie .-  KETENANGAN -  
okey , actly sebab kenapa lame aku tak update blog aku yang tersayang nie adalah sebab aku mencari ketenangan . kah3 ,, kelakar an ! tapi aku da dapat ketenangan tu aw , huh ! bukan maen2 , tapi hakikat . aku memang da jarang kuar rumah lately nie . salah satu sebb lain couse nenek aku tak berapa sihat . kecian dia :( .. so aku ah personal nurse dia . mane ah ade mase nak update blog nie , sangat busy . nie pun dapat update couse makcik aku ade dok jage nenek aku . so senang ah aku curi mase menghadap blog nie ,:)) di kesempatan uh , aku nak miintak jase baik kowg doakan nenek aku sihat okey -_- 
NIE AH NENEK AKU , ILOVEYOU SO MUCH !!!

Habis daa cite pasal nenek . now back to tajuk entry aku nieyh . HAH !! pe agak nye maksud tajuk uh an ??  sangat poyo je bila aku tengok alik tajuk uh . (T_T)  seperti apa yang aku bgatw at text at atas uh , KETENANGAN . nak taw ah sebb aku mencari ketenangan ?? hermm , macam kowg jugak if ade maslah mesty nak cari apa yang aku cari an . selama aku berada dlam dunia aku sendiri , macam2 dugaan yang datang . sampai kadang2 aku rase cam give up . di saat aku terase down uh ade ah someone yang owez suport aku . someone BF . it's bestfrenz !! jangan salah sangka ulak . sangat kelakar coz before nie kiteowg tak pena tegur . zaman sekolah rendah dulu dia ade lah musuh ketad aku . tak sangka now jadi kawan . haha dunia2 !! dia ah yang selalu ade time aku down , bagi kata2 semangat ah kan . btw thanks ye kawan couse jadi sahabat aku :)
eh eh , lari topic da nie . adoii ~ aku nak bgtaw yang aku da undur diri . undur diri untuk tentukan siapa yang patut ade at haty aku nie . dan yang paling sakit bila kita terpakse buang nama yang lame da 'tertanam' dalam kamus cinta kita . aku akui yang aku tak ikhlas terima semua nie , tapi nak tak nak aku terpakse . demi mengelak dpd banyak haty yang terluka . rase macam drama pulak . tapi nie ah hakikat ! maaf ah law ape yang aku luahkan nie ade buat sesiapa terase . unly in here aku berani luahkan ape yang terpendam !! sekian lame mencari diri aku yang sebenar , FINALLY . banyak yang aku dapat lihat siapa musuh aku yang sebenar . dalam baik ade buruk nye . kan kan ?? aku redha jew dengan semua nie , siapa duri dlam hidup aku unly ALLAH yang tahu . yang paling penting , THANKS to my family coz selalu ade untuk aku :) 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)