Khamis, 26 Julai 2012

mengharap sinar syawal :)



 semakin aku kenal siapa diri aku , semakin aku takut nak hadapi kenyataan     yang akan datang . hidup tanpa ada yang bimbing memerlukan semangat dan juga kekuatan tok sentisa bersedia hadapi kesukaran akan datang . tapi dalam aku sendiri , aku yakin ade lagi yang menjadi semangat untuk aku masih disini :) ilove my family , ALL my family . even parents aku tak ade , aku tahu dieowg tinggalkan aku dengan satu family yang sangat menyanyangi aku . so selagi aku ada family , aku kan terus senyum buat dieowg walaupown hakikatnya aku bukan ah sekuat tu :( kehadiran syawal yang bakal hadir buat aku resah . semoga aku kuat untuk kali ini , dan juga sentiase bahgia di sisi mereka (family) even without my parents . Segala dugaan akan aku harungi , aku yakin dan pasti , akan ada hikmah untuk aku satu hari nanti . AMINN ~

a

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)