Rabu, 18 Julai 2012

again and again .

assalamualaikum .. sebelum aku terus menaip , nak wish SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK untuk semua muslim seluruh dunia . hehe diam tak diam da nak berpuase kita an . alhamdulillah berkesempatan lagi untuk kali ini :) semoga kita dapat menjalani ramadhan kali nie ngan lebih sempurna as islam . okeyy back to topic , hehe aku da lame nak update nie , tapi aku pendam dan pendam . sampai mase tok aku luahkan ! haha .. macam gempak je , tapi tak pun ah .,,,,, 
actly aku nak kepastian tentang beberapa pekara yang buat hidup aku tak tenang selama beberapa hari nie . kenapa aku lagi yang menjadi mangsa ! makin aku berhati-hati , makin dekat pulak . n last jadi jugak .. hmmmm penat dah dengan semua nie . :( aku dah bagi peluang kedua n terakhir . tapi still sama . aku faham ;) so aku redha ngan semua nie . sapa pun dia , mesty yang istimewa at haty kan ,, sebab uh susah tok
lupekan . haha im fine !! semoga kau dapat apa yang kau nak , and aku tetap macam nie , mencari yang ikhlas terima aku seadanya . terakhir yang aku nak , hope antara kita berakhir . aku tak kuat nak hadap semua nie . mugkin lepas nie , kita akan lebih kenal siapa yang ag bermakna dlam hidup kita .


                     dalam pada ingin mencintai dan dicintai , tidak seharusnya ada yang akan terluka .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)