Rabu, 13 Februari 2013

the day ...


In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
Assalamualaikum .


Hello , b4 aku terus kan , comfirm ada yang berbulu bace blog aku nih kan , sebab tak habis2 cita pasal cinta ,masalah je . ekeleh , aku punye blog , suka haty aku lah kan :p tak suruh tengok pun . haha ..  huh , cuti raya cina nih mesti kowg pergi bercuti kan . sama lah ngan family aku . dyeowg pegi pahang .dengar cite pegi gambang waterpark ,  wahh … rugi aku tak join . hmm takpe2 ngan family bila2 boleh kan . yang penting aku pun happy jugak dapat spendtime ngan yang tersayang . bukan tanak join family , tapi ….. hmm ntah lah . sapa yang faham dia akan diam , nak tengok sapa yang tak faham nanti . mesti akan banyak tanye . wutever :/ memang rindu nak kumpul ramai2 , Cuma masa yang buat aku terpaksa tak join . Alhamdulillah hari nie aku still dengan MR.AA  . so far perasaan at dia still macam first kenal ari uh . takde perubahan pun , malah makin sayang . haihh , indah nye bercinta nih kan ,bila tengah happy2 nih jangan lah lupa bersyukur faten  . ofcoz lah kan , aku hargai gile2 lah semua nih J tipu lah kalau aku cakap aku yakin yang semua nih akan kekal . takot tu ada , yee lah tengah2 happy tibe2 tak kekal , haiihh jauhkan lah . hope kalau lah takde jodoh an dia , biar lah aku yang berubah , sebb tak sanggup kot law dia yang berubah , sakit -,- cukup lah aku rasa yang lepas uh . beberapa hari lepas , aku ada hangout ngan dia , huuu … satu hari lah ngan dia ,macam2 lah cerita . . so lepas lah rindu yang  sebulan terpendam  . tapi bukan keluar berdua jee , ada ag satu couple yang meneman . tanak lah orang fikir yang bukan2 , t macam2 cerita pulak yang tak sedap didengar. Rupanya keluar ramai2 nih lagi best dpd berdua , lebih bebas sebab takde yang pandang semacam jee , n macam2 ragam yang ada , huhu best lorh . thanks lah pada yang teman uh (athirah ngan zainul ) next time kita plan ag taw . pas nie entah bila lah nak jumpe korang lagi , maklum lah busy study n keje masing2  . untuk MR.AA ,, thanks aw b coz make me happy . happy lah .. haha gedik –“ nak bagtw yang orang sayang b sangat aw ,, jaga diri uh , makan banyak2 aw . jangan nakal2 at sana t . ingat !! jangan lupa orang ,, heee D

snap b4 tunggu turn maen bowling -,-

tunggu bilik karoke , full -,-
athirah pun ade :)
tu zainul , bf  athirah .. huhu pic kabur -,-
huhu , best day :) nih beberpa pic yg sempat di snap . enjoy -_-
okeyy , bhaii .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)