Isnin, 3 Oktober 2011

kebahagiaan dalam perpisahan ~

 salam ! herm , disebabkan tajuk blog aku nie uat aku sedeyh jew . so mud aku nk taip pown hancuss . kenape ek , setiap kali kite nak mendapat kebahagiaan , ade jew penderitaan yang datang . tak layak ke aku nak mendapat kebahagiaan ?? cam owg lain 2 , happy jew aku tgok , jarang aa aku nmpak owg sekeliling aku kecewa . law ade pown sekejap jew . xde aa lame cam aku nie . bkan lame jew , tapi kerap aa . pew hikmah sume nie ek ? nape larh pintu aty aku nie senang tebukak tok time cinta gilew !!!! sedangkan aku taw cinta 2 akan wat aku terluka . yang pelik nye , aty aku nie x penah rase serik tok bercinta . why ?????? tapi kadnag2 2 aku terase cam nak buamg jauh2 pasaan 2 , sayang nye , juz at mulut aku je . aty aku tal lansung rase cam 2 . aku x pena ase meyesal mencintai dia , walaupown dia meyesal mencintai aku . even dia tak pena pown luahkan sume 2 , aku taw , jauh di sudut aty dia , dia menyesal mencintai aku yang serba kkeuragan nie . aku x salahkan dia . nie sume bkan manusia yang rancang . aku an dia manusia biase !

     wutever pown , aku tak pena salahkan takdir , cinta aku an dia hanya sato persinggahan , HAHA . segala yang pena dia lafazkan , mjadi sato kenangan yang indah dalam kamus hidup aku . walaupown sekejap . xder aa kejap sgt ! hehex . kebahgiaan yang sementara 2 memang susah dilupakan . indah sangat ! aku taw , aku bukan pilihan yang terbaik dalm hidup dia , that why , aku redha dengan keputusan yang dia wat dengan persetujuaan aku sendiri . walaupown aty aku terluka , demi kebahgiaan aku dan dia nie aa care nye . aku yakin , dengan pengorbanan nie , ramai owg yang bahgia . mulia kan ??? aty aku , unly God know . aku taw , sume nie terjadi ade hikmah , dia banyak mengajar aku erti pengorbanan . thanks syg ! wat pertame kali nye aku bole terima sesuatu yang telah melukai aty aku sendiri . sebb  dia ! meliaht dia bahagia bersama pilhan baru , aku terase bgaikan melihat sesuatu yang uat aku gile ! sakit + pedih + hancur + berkecai ! hurrr . andai aa aku pilihan dia , untung aa hidup . dicintai nye wat aku ase perfct . tpi layak kew aku dicintai nye ? tak lansung ! maap ye fatyn , kau bukan pilihan dia  

         segala nye da berakhir . . setiap yang dirancang tak menjadi . tugas aku skunk , belajar time perpisahan . cedeyhh doe !! pengajaran tok diri aku sendiri , jangan mencintai seseorang dengan sepenuh aty , coz dia tak semestinye milik kite . belajar menjadi seseorang yang pemaaf ! cehh , x bole blah ! kehilangan seseorang yang kite cintai adelarh petanda kita akan menemui sesorang yang akan mencintai kite sepenuh aty ! juz bersabar . kebahgiaan akan menyusuri selepas kita puas merasai penderitaan . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)