Ahad, 30 Oktober 2011

bulan BREAK / CLASH ! =

assalamualaikum w.b.t !
mud : frust ! 
heyy ! ngah dok2 melayan atok aku , busu an atok eton neyh . dgor atok membebel pasal mak mentua . aduh !

ntah pape jew ek . panas je telinga aku . nak cite pasal mentu2 neyh , bakal pown lum sure ag larh atok ! da larh skunk neh ngah krisis an si Dia ! hermm , setelah aku dok belek2 blog , FB neyh , ramai ngak mangsa2 cinta ek bulan nie . ingat an aku sowg je yg ade masalh cinta , upe nye ade yg ag malang . cinta neyh memng merumitkan larh , sakit pale aku pikir . aku da cube pertahankan mcm2 . aku gak yang selalau mengalah . tapi dia tak pernah hargai . pe lagi yang dia nak aku wat pown aku tak taw ! aku da cube faham rentak dia . dia suruh aku kurus , fine !!! aku wat jgk coz aku nak dia . .aku sayang kau aa weyh ! x paham kew???? aku xnak ape2 dpd kau , juz  nak kau sayang aku cam yang kau pena ckp b4 neyh . aku nak kau yang dulu , bukan yang skunk . sume nya da berubah skunk . kau bukan yang aku kenal b4 neyh . aku cube tok lupakan kau , tapi  . . . . xbole larh ! 
satu je yang aku mintak , hargai sume yang aku wat . and tunaika janji2 yang kau penah kotakan . .andai satu ary aku terpakse kehilangan kau , aku redha syg ! permintaa aku yang terakhir , hargai owg yang menyayangi kite more then dpd kite menyayangi owg  ===__===







                                                                                                                                    dun't leave me alone !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)