Khamis, 6 Oktober 2011

sweet memory .

Assalamualaikum w.b.t .

hari nie mud aku berbunge2 . ceehhh ! huhuhu . indah nye law pasaan nie kekal selame nye , tpi x mungkin deh . hanye sementara . so , sementara still happy nie , aku nak tulis satu entry bout pasaan aku skunk . selepas mud gilew aku yang lepas , tibe2 ade someone hadir dalam dunia aku yang tak bape nak cerah 2 . kehadiran dia tanpe diduge , adudu , ayat kau x bole blah aa fatyn ! aku knal an mamat nie pown atas sebb salah paham . law aku taw aa umo dia atas aku , xde mase aku nak mesej2 ! mase 2 jiwe aku tengah kacau gilew , so xde mud pown nak kenal2 nie . aku ingat dia dak bawh umo , so aku pown mesej aa atas sebb tertentu . x payah taw aa pew sebb nye , huhu . then , bermula aa topic2 yang x penting . lastly aku yang stop mesej coz pe yg aku mintak at dia , dia xde . aku ingat sampai c2 jew , upe nye ade episod ke2 , HAHA !
dalam keadaan penat bwu alik melake 2 , aku dok baring2 layan badan . tibe2 terlelap coz dgor sore petir makcik aku ! haduiii . ngah syok2 layan mimpi , dia ley kacau lak . ajak p ngeteh ! aku pown ape ag , tibe2 tekak nie megidam nak makn pisang goreng , HAHA , cam owg pregnent plak ! 
  so aku pown siap2 aa . dalam otw p wak leh , phone aku ade  owg col . x kuase aku nak angkat . ag2 ngah bwak moto , kemsalam aa ! HUHU . sampai kdai , ngok tertera num mamat tdi , huh , dalm aty aku tertnye2 , why dia col aku ek ?  dengan selambe aku taip sometext !  pas aku siap mkan , dia col . . HAHA , 
bermula aa episod ke2 fasa pekenalan aku an dia . start 2 kiteowg owez mesej2 , n coling2 . pale aku yang kusut , jiwe aku yang kacau hilang cam 2 je pas borak2 an dia . dunt noe why ! walaupown pekenalan aku an dia bru mula , aku ase cam da lame seyh kenal dia . mybe pasaan jew ! disebbkan kematangan umo dia , aku selese tok share prob yang wat aku benggong . n dia seorang pendengar yang baik ! huhu , jangan pasaan sgt yew !  masalah yang aku alami same lebih kurang ngan prob dia pena alami . so , dia nye nasihat mmg terbaeeek ! TAPI !!!! laki nie mmg pandai mengayat ! so , btter aku xpayah nak percaye sgt . now aku anggap dia tempat tok aku lupekan sume masalah yang ade dalam pale otak aku nie . selebih nye aku serah pade jodoh . heeee ~ 

nie huh mamat yang aku dok cite dpd tdi  . 
hope pew yang awk luahkan at saye 2 ikhlas ! 
thanz coz hadir time saye memrlukan teman .
syg awk !  
thanx bg lagu nie , huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)