Selasa, 6 Mac 2012

Assalamualaikum .. hola ! blog aku nie da lame tak update  , lame ke ? tak jugak .. tapi sesekali tengok blog orang , tibe2 terase macam blog aku buruk sangat . haha ! memang pown kot .. tapi kan ade gak yang lagi simple daripada aku . so aku kene bersyukur la ann , actly aku nak cite pasal mud aku nie , yang tak stabil dua tiga ari nie ,, migrin aku ! 
pas satu2 masalah datang , biase aa 2 kan .. ne ade manusia yang tak ade masalah an , tipu aa law tak ade .
cam aku nieyh , aku tak bole pikir sangat masalah nie  , coz aku akan fikir sampai aku tak bole pikir ,, tu yang  migrin 2 , asyik nak badmud jew . pantang ade yang cari pasal , kebetulan ade yang cari pasal . heyy ! aku nie malas nak masuk campur hal budak2 , tapi kalau da melampau aku terpakse ! malas aku nak cite pasal bende bogok nieyh! 
da lame aku tggu saat nieyh weyh .. skunk mase nye hampir sampai . so macam2 pasaan yang ade nieyh , haha . macam pengantin pulak laa aku nie ! haiya .
rindu gile ngan dia weyh , Allah jew taw !  ari 2 semakin hampir , so aku akan pastikan aku dan dia happy saat 2 ,,setelah macam2 dugaan yang kiteowg hadapi , hope kali nie kiteowg akn bahgia . Yang paling penting aku nak family aku restu hubungan aku dan dia , terutama ATOK aku yang tersayang .. Tak ade ape yang aku nak ag dalam hidup aku skunk nie , hanye kebhgiaan di dunia dan akhirat , memang aa aku muda ag , tapi dunia nie makin tua , n tak ade ape da yang aku kene pikir , aku bukan dapat study pown . so aku nak fikir ape an ,, tak macam kowg yang study , kene aa belajar rajin2 tok dapatkan hasil setelah bertahun2 study . kan ? .. macam da gatal sangat aku nie ek ! haha , lantak aa .. yang penting aku bahgia ! aku taw ade hikmah aku tak dapat rase semua 2 , mungkin ade yang lagi perlukan khidmat aku dpd aku pegi study 2 .. aku pown happy dapat tolong orang yang menghargai pertolongan aku 2 ,, wlaupown tanpe balasan .
terutama ATOK aku aa , tak sanggup weyh nak tinggal kan die sowg2 at uma , lebih baik aku ade at sisi dia je skunk nie , lagi penting kan .. tak bole aku hidup tanpe dengar sore dia . membebel . marah2 aku . da jadi macam hobi . kadang2 aku saje jew wat dia marah , cam pelik law tak gurau2 ngan dia .. haha . SAYANG ATOK SANGAT2 !!!
abis daa cite ,, doakan laarh kebahgiaan aku yew .. kbaii :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)