Isnin, 19 Mac 2012

tetap dihaty ..

b4 aku terus menaip benda yang bukan2 nie , 1st ak nak mintak maaf aa . nie juz luahan aku jew . maklum aa aku an da tak ade BFF . so dekat blog nie je laa tmpat aku meluah . actly aku sedih aa lately nie . mane ntah kawan2 aku yang rapat an aku dulu . semua da wat hal masing2 ! SEDIHH .. 
Dulu berjanji konon2 kawan sampai mati , tapiii .................... hmmm , ntah ek .. nak nngis pown ade jugak ! ye aa , dulu time ade dwet lebih , ade je program kiteowg . pegi hangout same2 . share2 prob .. skunk lansung tak ade daa , masing2 wat hal sendiri . dieowg da ade kawan baru . yang paling menguris aty aku , time aku ngok wall , pic dieowg masing2 ngan kawan baru .. lansung tak ade aku dalam senarai .. gile tak sedih ! nak nangis jew ase , kadang2 tu nangis jugak ! yang ag sowg 2 , da lupe diri daa .. yela an da senang ,, law tak dulu semua nye aku ! skunk mmg da berubah gilew aa .ee , sakit aty betol ! bukan aku nak mengunkit , tapi kenape kan nak macam 2 , belagak giler . ntah pape jew . time da tak ade kawan baru nak cari aku ! lantak kau aa , aku nie bukan anak patung OKEY !! jangan tanye kenape laa aku tak layan kau da . n TOLONG aa jangan buat cite yang bukan2 tentng aku ! jangan ingat aku tak taw pagai kau 2 , macam budak2 . bile ntah nak berubah . makin lame makin gile . kalau cakap 2 tak fikir pasaan owg lansung .. 
sebenarnya aku tak amek haty , nie sekadar tok aku luahkan yg terpendam . SAKIT woo ! 
tapi aku nie tak aa kejam sangat an , aku setia ! setia jadi kawan kau .. aku taw , 1 ary nanti kau mesty cari aku balik . wait an see saje :) tok sahabat aku yang laen , walaupown kite jarang contct , jauh sekali jumpe . aku ttp FATEN SALWANAH MD.YAZAM yang dulu . tak ade yang berubah pown . same macam dulu jew . so kowg jngan ingat aku nie da berubah . persahabatan yang terjalin da terikat kuat at aty aku nieyh . selagi ingatan aku masih kuat , kowg tetap at aty aku . walaupown kowg da lupe aku , huhu .. sedih doe ! :(((
lagu nie khas tok kawan2 aku yang tersayang <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)