Jumaat, 23 Mac 2012

plezz STOP .

Assalamualaikum . huaaaa  ! blog aku semakin serabot deh . ntah pape jew yang aku tambah . MAAP la pade yang tak rase blog aku nie semak , aku tak pakse pown kowg jengah oke ! hmmm , actly aku nak buat entry pasal diri aku nie huh . ramai yang tak kenal aku secara specially , huhu betol kew aku eja nie ? lantak aa . haha 
memang aa , kat paloh nie sape jew yang tak kenal aku , semua kenal an . tapi kebelakangan nie aku ade dengor cite2 panas pasal aku , hurrr ! come on laa weyh , b4 nak cakap pasal hal orang cermin diri sendiri dulu . aku tak paham ngan orang2 kampung yang mulut CIPAN nie . buat baik sala , buat jahat memng sala aa ! Dulu mase budak2 , aku memng selalu keluar rumah , nomel aa an budak2 , selalu aa kowg nampak aku keluar . semua majlis aku ade , yang tak dijempot pown aku datng jugak , haha .. memng tak tahu malu aa mse tu kan . budak2 kot , tahu ape ! aku memng nakal mase tu . ade jew aktiviti yang aku wat . law ingat balik memng malu sangat ! After naik sek menengah aku stil aa join aktiviti kampung nie . mase tu aku memng rajin tukar2 kawan . huh , time tu laa aku dengor cite2 tak elok pasal aku . yang buat cite tu pown sape aku tak tahu , berkawan dengan orang yang tak betol automatik diCOP tak betol . 2 laa istilah makcik2 zaman skunk , pelik2 ! tak semestinya if kita kawan ngan orang yang pena buat salah , kita akn ikut jejak dia , setiap orang HARUS diberi peluang makcik !! sejak dpd kes aku dengar cite2 tu , aku da mula slow join aktiviti kampung ..sesekali join ade ag cite yang wat aku pans . manusia2 , lumrah kehidupan ;( hmmm .. start tu aku da tak join pape ag , pegi mane2 aku ngan atok aku je .. law ade program yang atok nak pegi , aku hantar then aku balik or pegi mane2 . yang penting tak jumpe orang kampung . bukan aku menyombong , tapi aku da fedup ngan pagai segelintir dieowg. Aku ingat lepas aku tak campur hal2 kampung , tak ade da cite pasal aku , haduiii ! makin dasyat weyh . HAHAHA . yang nie aku memng nak cite , coz melibatkan maruah 2 .. 
disebbkan aku berubah sikap , jarng campur ngan orang , ade mulut LONGKANG nie cite an someone aku MEGANDUNG ! WHAT THE HELL !!!
ape sala aku an sampai macam tu sekali dieowg wat cite ! mula aa ade yang bertanye2 bende tu btol or tak , HARUS laa tak weyh ! mane datng ank tu law tak ade laki . haiya ! makcik2 , akk2 yang wat cite tu , b4 tambah dose yang bukan2 , PLEZZZ laa perbetulkan diri awak tu dulu . awak ade anak perempuan an akan ade satu hari nanti ,, so jage2 laa . now semua ALLAH bayar kes at dunia . so haty2 ngan ape yang awk2 cakap tu . aku bukan nak menyumpah orang2 , tak baikk ! haha . aku still oke ngan semua orang , tak kire aa ape jew pandangandieowg at aku . aku still faten yang dulu .
Pade yang belum kenal aku sape , jangan malu2 bertanye or berkenalan . haha . aku belum pena ag makn orang . n dak2 laki at kampung nie , plezz jangan pandang aku macam ape . aku same jew ngan perempuan laen . ade haty dan pasaan ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)