Jumaat, 6 April 2012

first STEPs .

assalamualaikum ,, dengan name Allah aku mula menaip something tentang diri dia yang sedang berada di carta paling teratas at haty aku skunk . cehhh , cam lagu najwa latif la pulak . haha ! huh , ingat tak aku pernah buat satu entry tentang someone yang sedang aku kenali skunk nie ,, yee , skunk nie kiteowg semakin megenali haty masing2 . makin hari makin dekat daa . tiba2 kan skunk nie aku nye pasaan da berbunga2 pulak . tak tahu nape . da mula da mimpi2 yng sweet tentg dia . ohhh nooo ! adakah ini cinta ? wakkaka ! aku tetanya atok la kan , atok cakap aku nie ngah mabuk cinta . haha seriously aku tak caye .
mula nya aku hanya anggap relation kteowg juz sekadar tempat untuk saling meluah maslah , kongsi sedih , gembira . tak sangka pulak terover , haha . dia sangat caring tentg aku . tu yang buat pasaan sayang aku hadir . 
Firstly aku malu laa nak bgtaw dia tentng pasaan aku nie , ntah2 aku jew yng pasan . satu malam tu ngah kiteowg sembang2 , dia mula bg aku ayt yng buat aku tertanye2 maksud dia . haha padahal aku faham , saje wat tak faham . :) kan aku da cakap , aku nak hubungn nie betul2 kukuh baru ke step seterusnya . so aku wat2 tak faham aa , haha . hari demi hari dia semakin jelas maksudkan semua tu .. happy sangat , ingat aku je yang perasan .. then aku pown melayan kerenah dia .. seriously , saat2 dia meluahkan evrthing tentng pasaan dia , aku memag terharu gile .. huwaaa ! rase macm dunia nie kiteowg yang punye .. setlah parah di haty aku akibat sejarah cinta lame , dia bagi sinar baru . 
Sebagai perempuan tak de ape yang aku mahukan . hanye mahukan perlindungan daripada seorang lelaki . so tu laa yang aku harapkan daripade dia . dengan hubungan baru nie , aku harap aku akan lebih matang dalam hubngan nie . aku akan try untuk memahami dia . disebbkan dia lebih matng dpd aku , rase macm dihargai . 
seyes beb , bagi perempuan2 at luar tu cari la lelaki yang lebih matng untun bentuk diri kite . kowg akan terase dihargai sangat2 ! trust me .. :) eh eh , tersasar jauh pulak . pasal si dia lum habis ag , huhu .
saat bahgia , ini laa senyuman nye , cehhwaa !
huhu :)

saya milik awk <3
Setelah hampir 5 bulan perkenalan kiteowg , secara rasmi nya , haty aku milik dia skunk . huhu terase bahgia sangat bile haty sudh dimilki nie . semua nya indah kan . hope hubngan nie direstui ALLAH . AMIN ~

2 ulasan:

  1. bgus la law da ada owg yg dkt d'aty 2,aq hope sgt2 ko hepy d smping owg yg mnjdi crta t'ats d aty ko k,mudh-mdhan ada jdohnya,AMINN...

    BalasPadam
  2. terharu nya aku , huhu thanks aw dear <3

    BalasPadam

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)