Ahad, 29 April 2012

happy day .

Assalamualikum , hai kowg :)  hermm , hari nie ahad bersamaan ngan 29/4/2012 . satu hari aku hangout ngan 

family makcik aku . sangat letih wooo ! tak pernah rase letih macam nie . KLUANG sangat SESAKK ! aku

rase da macam KL . an hari nie jugak satu hari aku jadi driver ! mane tak penat . ngan jalan jem , panas pulak

tu . time macam nie menguji kesabaran bagi pemandu . termasuk laa aku ! haha kadang2 aku macam nak stop

je at tengah2 jalan tu coz kaki aku naik kejang . hmmm , macam mane laa diowg ley kawal pasaan time2

macam tu . SUMPAH aku tak bole . mula laa nak unmud . lagi2 time nak naik tempat parking KM . ya Allah !!

aku da give up , soh busu drive dia tak nak pulak . hmm nak xnak aku kene jugak belajar hadapi nye , huwaaa !
berpeluh2 jugak aa nak sampai atas tu , jup2 stop . da laa bukit , tggi pulak tuu , herrr sabau jelaa . FINALY ,

sampai jugak at atas . ^_^ parking jew terus masok mall , actly plan aku nak jumpe ngan mat kelate a.k.a

membe FB aku yang da lame kenal tapi x pernah jumpe . haha . si FAHMI comel :) yeeee .... dia sangat comel .
suare nie mengalahkan aku , lembut giler .. comey kannn ??? huhu (jangan marah fahmi :)) kesian dia coz

lame tunggu aku , MAAF ye ^_^ berjam kot , hehe ..... thanks coz sanggup tunggu . nak snap pic tak sempat

coz mase tak mengizinkan , agpown fahmi nie cam malu2 , so aku pown termalu jugak laa . mase singkat laa mase tu ,

dapat borak kejap je .. sokey aa . ade mase kite jumpe ag laa ( kalau nak aa ) haha ! pas tu tros pegi atas sekali , tempat game .

haha , sementara tggu si Farish tu habis main game dia , aku ngan makcik aku main game net ball kot . ntah

ape name nya ntah . syookk gilerr ! haha .. hilang tension kot mase at jalan tadi . thanks busu ;) 

pas tu , at P D I ade sale .. 50 % 70% ! okeyyy , gilerr tak murah . ape ag borong aa . haha . tak ade laa

borong sangat . beli 2 helai baju jee .. tu pown makcik aku yang belanje :) thanks ag sekali busu !!

haha , time tu pakcik aku da lepak kot , so dia tak join pown . dia p berehat sambil tggu kaum2 hawa nie

shopping :) kesiaaannn....  pas tu makan2 , at DINKOTA . aku nie teringin nak minum sirap laici , sekali

tengok harga 3.50 . haha . makcik aku cakap sekali sekala .. okeeyyy :) cawan nye besar coz tu mahal kot .

pape pown aku kenyang giler , ALHAMDULILLAH .\:) da kenyang makan , balikk laaa . da lame sangat

kuar ari nie . balik aku ag yang drive , pakcik aku da lena at belakang . kesian penat layan kerenah kami .

time tu aku da penat sesangat ! tak sabar rase nye nak sampai rumah , ase macam jauh je . haduii :(

sampai je PALOH , hantar pakcik , kami keluar lagi pegi pasar malam . haha penat tapi nak jugak  pegi .

balikk teros amik atok aku bawak pegi dinner . nak xtak tu tanggungjawab aku . huhu last aa tu aku drive

untuk hari nie jew . haha ! tu laa altiviti aku hari nie . PENAT tapi HAPPY :)  thanks to en.safar an pn.rohai

coz bawak saya jalan2 . ILOVE YOU ALL ..


2 ulasan:

  1. hahahaha....btol2 kisah yg mnyayat hati ni,sdih nye....heeeee....ape2 pon thanx sbb sdi dtg wlau pon lmbt ckit,xpe aslkn dtg...n 1 more thing,sory coz not spend bnyk msa atas alasan trtentu..so next time ble ad mse lg bole la brsua lg k...thanx a lot...assalam...

    BalasPadam
  2. huhu , awak ade blog ye en.fahmi .. Tlambt ats sbb2 t'tentu kot , sory again :) ye ad mase t kite jumpe ag .thanks jugk sudi tgu . Wslm .

    BalasPadam

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)