Khamis, 12 April 2012

selamanya .

Assalamualaikum , huwaaa ! tak ade mud today . tapi tadi dok tengok-tengok profile someone nie wat aku tersenyum :) seriously beb , rindu gile at dia . banyak kenangan yang tercipta antara kiteowng . haha , first sekali aku nak terangkan yang aku mkasudkan nie bukan laki aw sayang , t nampak orlando aku , tk pasal2 perang dunia ke 2 . haha ! ye , dia seorang wanita yang lembut , sopan santun , pandai jage haty orang ,suka wat orang ketwa dan lovely sangat ! untung sape yang dapat akk kite sowg nie . :) rugi sape yang lepaskan dia . haha . sangat manis ,, tengok pown tak bosan . okeyy ! kowg bayangkan aa aku yang perempuan nie pown bahgia bile lepak an dia , agkan lelaki yang dapat memiliki haty dia , beruntung sungguh deh ! aku kenal an dia pown mase zaman sekolah2 dulu ,, time tu dia couple an my uncle . first kenal nampak cam sombong , pas da dok satu rumah , waahh ! sangat meriah . aku ngan dia satu kepala woo . disebbkan aku anak sedara yang first dia jumpe diantara yang lain , so aku lebih rapat berbanding yang laen .setiap kali ade prob , aku akan share dengan dia ,, walaupown megikut pangkat , dia bkal jdi makcik aku , bg aku dia da aku anggap seorng kakak .
Banyak kengn dia ngan family aku ,, hampir saje dia jadi  makcik aku ,, semua da plan . da beli barang pown . haha . takde jodoh diaowng .. then , selepas dia xde hubugn ngan pakcik aku , aku still contct dia as a sis . gile rindu aa weyh , pas je peristiwa tu , dia da tak datg uma ag .. so melalui telefon kiteowg berhubung . 
nie laa dia merna saidina Ali :)
Lepas beberapa bulan , kiteowg lost contct . da macam2 cara aku wat tok daptkan contct dia , gagal ! aku melibatkan diri ngan dunai muka buku nie pown baru sangat , maklumla dulu bute it , kah3 ! pas aku taw jew dengan FB nie bole cari kawan2 lame , aku letak aa pic dia , haha , mane ntah pic dia .. okeyyy , juz nak bgtaw tu jew .. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)