Khamis, 14 Jun 2012

ASSALAMUALAIKUM . (T_T)

heyy kowg , hope semua sihat2 jew . lame da aku tak update blog nie , last bulan mei kot . lame kan aku menghilang . haha , macam yang kowg dengar time terjah blog aku nie , lagu yang lemau tapi ade maksud yang mendalam oi . sebenarnya sebab lain aku jarang unline n update blog couse my luvly nenek kurang sihat ah , so aku ah personal nurse dia . haha sebab uh ah aku tak ade masa nak menghadap semua nie . busy2 !!  dikesempatan uh , aku nak mintk jase baik kowg doakan nenek aku sihat okey :)


sambil menyelam minum air , huh ape maksud nye ?? keh keh . disebabkan banyak mase aku at rumah , aku banyak habiskan mase tulis diary . bila tak ade kesempatan tok meluahkan segala yang terpendam at diary unline (blog) nie , aku back to nomel ah . haha ! kalau da minat uh , ape pun tak kisah . selesai tugas seharian aku , aku banyak habiskan hari aku dalam bilik , pade mereka yang tak kenal aku , mereka akn anggap aku membuta jew bila masok bilik . wutever ! pe aktiviti aku bile masok bilik ?? ape ag tulis ah setiap ape yang terjadi dalam satu hari uh at diary aku .sebenarnya aku dengan rasminye nak bgtaw yang aku da undur diri untuk tentukan sape yang patut ade at haty aku . n yang paling sakit aku terpakse menghapuskan segala memory tentang dia . siape dia ?? ade lah .. someone yang penting dalam hidup aku (T_T)
Sepanjang perkenaln aku ngan si dia , banyak sangat moments yang indah . tak ramai yang tahu tentng hubungan kami . keh keh :) rahsia yang kekal lame . FINALLY , da sampai masenye aku lupekan dia . untuk mengelakkan banyak haty yang terluka . baik kan aku ?? -_- banyak da drama aku , aku yang undur diri . hehe . tapi tak ramai yang hargai ::::(((( . tak kisah ah , yang penting aku tahu ape yang patut aku buat . da ditakdirkan aku punyai haty yang lembut  , haha itu ah aku :) nampak macam bodo kan , tapi banyak hikmah yang aku dapat aw , juz kadang2 lambat je hikmah uh nak nampak . banyak sangat yang terjadi di saat aku mencari diri aku sendiri . tak ramai yang tahu misi aku uh . saat nieyh ah aku taw sape musuh aku yamg sebenar , dalam baik baik ade jahatnya , kadang luar jangkaan kita aw ! tak caye kowg buat ah ape yang aku buat nieyh . TERIMA KASIH ah buat aku tertipu ngan cara layanan kowg at aku .n juge berjaya buat aku percaya ngan lakonan kowg :) hebat2 . mulanya aku rase macam down bile semua nie jadi , tapi demi orang2 yang terdekat an aku , terutama nenek aku , aku kuatkan jugak semangat . huh , macam tak cye an ?? dalam diam2 aku terima satu penangan yang hebat , so aku cite ah segalanya ame nenek aku . terharu bila kali nie nenek aku menyebelahi aku . thanks atok !! muah muah . tak lupe jugak yang terdekat an aku , selalu bg kate2 semangat , thankss yew !! senyuman tok kowg , ngeeee ~

p/s ; utuk awk , saya mintak maaf sebb tak jujur . memng skunk kite menderita syg , pas nie kita akan beterima kasih ame mereka . percaye ah :) wutever , i still love you .never blame them, because whatever they do is the best for you. believe it is,dear . now kite biarkan ALLAH yang tentukan segalanya . 
okey ahh ,, segala yang tertera in this blog , ade larh tentang pasaan aku . kbhaii ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)