Jumaat, 22 Jun 2012

takdir DIA .

ASSALAMUALAIKUM . hai semua warga blogger or sape2 ah . hehe yg sudi bace blog aku nie ah kan .
ngah dok lepak2 nie , terase gatal pulak jari nie nak menaip sesuatu . betoi jugak kata orang , time2 malam nie otak kite cenderung berfikir atau dalam maksud kata lain bole flasback ape yg da berlaku before this , cewahhh ! (T_T) . disebabkan semalam dok merempit ngan kazen aku si eyka uh time ujan , hari nie dapat ah azab nya . ALHAMDULILLAH .... actly da lame aku tak merase demam nie , bak kate dokter "antibody awk kuat" haha ! tapi sesekali merase , SUBAHANAALLAH ! semua tak kena .. pulak uh awal pagi da dapat call from my uncle soh get ready . untuk ap ??? rahsia ....  ngah tak sedap badan uh kan , terpakse mandi . giler sejuk ah !! da siap2 tak jadi pulak . okeyy aku terus sambung tido ... sedar tak sedar da pukul 1.30 p.m . yang aku hairan , nape atok aku tak menjerit kejut aku ?? naluri seorang nenek a.k.a ibu , taw yg aku tak sihat , so dia tak gangu .. bangun je mandi ag coz badan panas . then atok terus bg panadol , so sweet ! sayang atok ah  <3 . pas uh atok soh rehat ag sampai ah badan ase lega . baik kan atok aku ??? hehe . pas tsedar dpd tido2 ayam , badan da stabil . panas pun da rebah . lega ~ terus buat kerja yg tertangguh dpd pagi tadi . selesai jew , abg aku da belikan makanan tok kiteowg . wahhh taw2 jew aku tak larat nak masak ari nie , keh3 .. untung jadi orang sakit nie .. -_-

nie time dating ngan eyka . muke dak sengget ! haha

Okeyy habis dah cite pasal hari nieyh . actly aku nak cerita pasal haty aku nie . haduii ~ skunk kan aku rase macam nak nangis jew aw . bosan kan hidup without couple . HAHA gatai suda !!  sumpah jeles tengok couple2 time jalan2 at mall uh . untung ah kan .. :(  padan ah muka aku , aku yg buat hal . kesian dia ... tipu ah law aku tak rindu dia , sesangat . tapi haty aku nie da tawar , daripade aku twos berpura2 , baik tamat kan an . sala aku ke ?? kalau aku dah sayang , tak kisah ah macam ane pun . tapi kalau aku da benci nie ah makan nye !! law kau bace blog aku nie . firstly aku nak mintak maaf atas tindakan aku yg kejam bg kau nieyh . anggap jew ah nieyh TAKDIR buat kite . wutevr pown kite still bole jadi kawan . sorryy again ..

kadang2 sebagai manusia biase . kite lupa akan DIA .. terutama time happy .. jarang ah kite bersyukur atas nikmat yang DIA bagi . time da jatuh tersungkur baru ah nak mintak pertolonganNYA . sangat jahil kan kite .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)