Isnin, 5 Disember 2011

currently happy with him ^^__^^

salam Blogger ! ^^..^^

hem .. lately nieyh aku happy sangat deh . SESANGAT ! yah , thanks atok coz sporting sangat , ilysm <3 . 

disebabkan dapat keizinan atok , aku dapat kuar an my pupo . so sweet ! banyak  moment yang tercipta . 

satu hari bersama tercipta episod baru , cecehhh ! hahaha , maaf aa yew , terlalu hapy . 2 yang ayat berbunge2 . 

betoi jugak cakap atok aku  , bile kite dekat perasaan sayang akn bertambah , sangat benar. aku terasa sangt 

sayang an sayang . takot tok aku berpisah an dia sementara aty aku terlalu rapat ngn jiwe dia skunk nieyh .

hope sume akan menjadi seperti yang dirancang ;)  

owrite , skunk aku nak sambung cite mase DATE an dia . huhu , cam tak percaya jew ngan sume yang terjadi . b4 aku an dia kuar , kiteowg nye hubungan  mmg ngah panas . aku an dia hampir2 jew putus sebb aku tak bole nak faham dia . faham ngan keje dia .. aku rase cam da putus ase . beberapa ary tak mesej , dia micol aku , ase cam tak  percaya jew . so aku terus col dia aa . rindu gile aa weyh , huhu . then dia luahkan aa hasrat dia 2 . mmg terkejut beruk larh aku . haha . ape yang dia bgtaw tu betoi2 wat aku rase cam tengah mimpi . pew yang dia bgtaw 2 aku rahsia kan atas sebb-2 trtentu , maap  aku beranikan diri bgtaw atok , mule-2 atok tak bagi , pas 2 pujuk punye pujuk at least atok izinkan ngan syarat my pupo amek aku at rumah an mintak izin atok . terbaiikk aa ! snagat exited . tggu my pupo datang mmg menyiksakan ,, janji kul 7 sampai . sampai nye kul 8 lebih . janji melayu mmg cam 2 , sayang punye pasal , terima jew larh . then pas mintak izin atok , kiteowg pown gerak ke destinasi rahsia , hehe . sampai sane da malm . pew yang terjadi sangat rumit tok aku cite , yang penting aku happy besama dia . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)