Khamis, 15 Disember 2011

past is past ^^_^^

hampir setiap hari aku owez salahkan diri aku sendiri . berdose seyh ! aku taw tak elok law kite selalu jew salahkan diri sendiri setiap kali masalah datang bertandang . semakin hari aku semakin sedar yang tak semua yang kita nak kite akan dapat . so aku dah buat keputusan yang aku akan terima semua takdir Allah nieyh dengan redha . lately nie aku tak tahu nape ngan diri aku . setiap kali aku ade masalah aku akan meroyan sowg-2 . seperti tak ade iman . teruk kan ??? tapi aku meroyan xde larh cam owg gilew , faham-2 suda . haha . tapi pas aku sedar , semua 2 tak guna aa fatyn , merugikan diri aku sendiri jew , so aku bangun perlahan-2 ,, aku yakin yang aku bole hadapi semua nieyh ngan tabah . tak ade yang  bole merubah diri aku selain diri aku sendiri . aku still ade family an membe yang ade time aku susah dan senang . so aku tak perlukan owg laen same seperti dia tak perlukan aku dalam hidup dia .

p/s tok awk 
thanks coz bagi saya kekuatan nie . atas ape yang da awak wat at saya , seolah-2 saya dapat satu semangat , 
saya terima takdir nie , mugkin jodoh kite sampai soni jew , saya tak pernah bencikan awk lawpown saya tahu awk bukan milik saya ag . an saya harap awk dapat kebahgiaan dengan perpisahan kite nieyh . jage diri bek-2 . i'ill miss you . ily ! 

Tok family aku , atok . thamks jugak coz selalu suport owg , walaupown atok selalu bebel , owg tahu coz atok sayang owg , atok da bg yang terbaeek dalam hidup owg . tanpe atok siape larh owg nieyh . tak tahu nak balas cam ne da jase atok nieyh , terlalu banyak . hanya Allah yang
g bole balas segalamya coz atok adelarh yang terbaikk dlm hidup owg . ilysm !!!
k larh , aku da tak nak ingat semua yang lepas , semeu nya akan berakhir di sini , thanks gak at blogger yang suport blog aku yang bosan nieyh . kbaiii <3


senyuman tande aku seorang yang kuat :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)