Isnin, 12 Disember 2011

TAKDIRNYA :(

Sekiranya Kini Kita Sudah Berpisah Tetapi Kemudiannya kembali Bersama.. Perasaan Yang Ada Dalam Hati Itu Sudah Tidak Sama Dan Mungkin Sudah Tidak Lagi Seperti Dulu Sebagaimana Pada Mulanya Kita Berkenalan Lalu Kemudiannya Kita Bercinta.

betoi tak ?? ade ag .

Kalau Kau Kata Sewaktu Perpisahan Kita Bahawa Cinta Tidak Seharusnya Memiliki.. Kenapa Perlunya Dan Hadirnya Perasaan Bahawa Kalau Sudah Cinta Di Antara Kita Pasti Akan Bersama.. Kau Dan Aku Saling Mencinta Dan Terima Diri Apa Adanya Tapi Kini Dengan Senangnya Kau Pergi Kepada Yang Lain Dan Membiarkan Aku Sendiri Hingga Kini..?? 
Jangan Sesekali Ungkap 'Kalau Cinta Patut Bersama' Kalau Sekadar Hanya Ungkapan Dan Berpisah Di Penghujung.. Lebih Baik Kata Itu Tidak Pernah Di Lafaz Jikalau Kata-kata itu hanya Sekadar kata-kata Tetapi Tidak Bermakna Untuk Kamu..

sume nieyh mmg terjadi at aku aa weyh ! adehh , sakit seyh aty nie hanye Allah jew yang tahu . aku betoi-2 mencintai dia , belum pena aku rase camnie . kenapa ?? aku penat da nak hadap semua nie . ,

Sungguh aku tak rela diputuskn, tp aku hanya manusia biasa yg tak mampu lg btahan utk menanggung kesakitan cinta ini.. Kerna kau juga mcintai dia.. ermmm , aku redha jew aa pew yang jadi pas nie , bukan aku tak nak pertahan kan ag , tak gune law aku sowg yang ber ia-2 . kan ? hope dia bahagia dengan hidup dia . aku bukan yang terbaik bagi dia . dia pantas dapat yang ag prefct .

Menunggu Itu Memang Mudah.. Kita cuma Perlu Tunggu Dan Terus Tunggu Selagi kita Termampu.. Tetapi Untuk MENYEDARI HAKIKAT Bahawa Orang Yang Kita Betul-betul Harap Akan Bersama Atau kembali Kepada Kita Itu Bukanlah Mudah Kerana Hakikat Itu Tidak Mudah Untuk Kita Terima. 

aku da bole terima skunk andai dia memilih untuk pergi dari hidup aku . walaupown hakikat nye haty aku sakit . sesangat !! semua nye ketentuan Allah . camne aku nak dia pown , law da diktakdirkan dia bukan milik aku , sampai maty pown tak kan dapat . hermmm .. nape aku tak bole benci dia ?? aku tak bole aa weyh . serious ! dia terlalu istimewa dalam hidup aku . dia yang bagi aku semangat . segala nya mula daripada dia . camne aku nak terima yang dia bukan milik aku ag . 

so sebelum aku btoi-2 kehilagan dia aku yang kene undur diri , btoi tak ?? maybe tu yang terbaikk kan . sebelum aty aku hancur berkecai . aku taw pengunduran aku tak ade makne lansung dalam hidup dia . mugkin dia bahagia law aku pergi dari hidup dia . hemmm .. bukan mudah tuk wat keputusan yang makan diri sendiri . aku kene blajar hidup tanpe dia . macam sebelum aku kenal dia . aku msty bole .. syik Teringatkan Si Dia Sahaja.. Please Lah Wahai Hati... Jangan Terlalu Ikutkan Perasaan Itu.. Wahai Minda.. Pandulah Hati Agar Tidak Terlalu Mengikut Perasaan.. Kerana.. Terlalu Di Ikutkan Hati Itu Membuatkan Jiwa Itu menderita Sendiri.. Kuatkanlah Diri Mu Wahai Hati.. Dan Minda.. Bantulah Hati Untuk Hidup Tanpa Dia..

entry aku niyh bukan tuk burukan dia , untuk pengetahuan kowg , dia yang terbaikk dalan hidup aku . aku pilih keputusan ni demi kbahgiaan dia . seandaiya ad jodoh aku dan dia , aku pasti kiteowg akan jumpe satu ary nanti . 

p/s tok my pupo :

thanks sangat coz hadirnya abg dlam hidup owg seperti ade sinar baru . owg mintak maap coz tak bole nak paham abg , mugkin owg bukan yang terbaik tuk abg , hope abg dapat yang terbaik uke . satu jew yang owg nak abg taw , abg ade larh yang terbaikk untuk owg . semua kenagan kite akn jadi moment terindah dalam hidup owg . jage diri uke . ilysm ! 

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

mengalir air mataku
menemani mlm sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya ku untuk melupakanmu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)