Selasa, 6 Disember 2011

kerinduaan MELANDA

haish , kesakitan melanda . HAHA ! aku rindu banget deh same my pupo . maybe disebabkan 2 demam aku nieyh tak baek-2 .haha , perasan aa kau fatyn . da lame da tak rase macam nieyh , dulu tak cinta gila vavi , skunk maybe , hemmm .. aku tak tahu kenapa aku rase something feel an dia nieyh , lain sangat , dia terlalu istimewa :) ya Rabbi , jangan terlalu mengharap larh fatyn !! HAKIKAT , aku memang megharap sangat-2 sayang . lantak aa , MALAS aku nak fikir bende 2 , yang penting skunk haty aku ngah berbunga-2 gitu . HAHA

saje jew mau taip entry yang tak penting bagi kowg , penting bagi aku :)

kbAiiii :)
                                                         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)