Rabu, 15 Februari 2012

BFF ,, ade lagi ke ?

oraitt , aku ngah pening setiap kali orang tanye sape BFF aku .. seriously , aku still tak taw laa sape BFF aku sebenar .. ermm , time tu aku maen hentam jew sebut kawan2 yang rapat dengan aku , haha .. bukan aku nie memilih , orang pown tak ade anggap aku nie BFF dyeowg , kan ?? so aku pown tak tahu aa same ade aku ade BFF or tak .. 

zaman sekarang nie kawan time kite senang , ketawe memang ramai ,, yang bukan kawan pown jadi kawan . tak payah aa nak pelik kan ,, tapi kawan time kite ngah sedeyh , haram .. aku still aa ade kawan  rapat ,, tapi tak taw laa ade istilah BFF or tak ,, bab kawan nie aku tak memilih sangat , sape2 jew ley jadi kawan aku , tak kisah aa dia camne , juz kawan an .. tapi kebanyakan skunk yang aku takot KMK = kawan makan kawan ;) herr , seram aku ngan perkataan tu ,, tak dinafikan aku pernah ase semua 2 , tapi 2 semua pengajaran dalan hidup aku ,,

kawan time kanak-2 . aku ade kawan time budak2 kecik dulu . haha . law teringat kisah2 dulu memang tak habis cite aa . acctly dia aa sahabat aku yang paling aku sayang , yang laen sayang jugak . tapi dia special 4 me , coz sampai skunk aku still x jumpe kawan yang stu kepale ngan aku selain dia .. time kiteowg ade prob , kiteowg akan share same ,, best sangat ! banyak memory aku ngan dia ,, kenagan pahit pown ade jugak .
tapi biar aku ngan dia jew yang tahu ^_^

nie aa sahabat yang paling aku sayang <3
zaman sekolah menegah aku ade gak ramai membe2 yang rapat ,, yang kekal sampai skunk pown ade , tapi jarang da macam dulu coz masing2 busy ngan hal masing2 , yang sambung study , kje ,, macam2 .. time raye baru aa berkumpul ,, tak sbar nak tggu saat 2 ag ,, 
nie membe baru aku , yang menggong !

hope relationship kite kekal sampai akhir hayat , lurve you all . muaahhh <3
p/s : membe yang laen jangan marah aku tak mention kowg , tak dapat dikesan ;) hhaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)