Rabu, 15 Februari 2012

hargai oarang yang mencintai kita .

setelah hampir dua bulan kot , jiwa ak semakin stabil .. dia dengan haluan dia , ak dengan care ak , maybe dia da happy skunk nie ,, so nape aa ak jadi bodo sangat nak meratap bende yang tak jadi kan .. tak dapat ape pown ,, dia sure akan dapat blasan yang same , lambat cepat jew ... bukan ak mintak dia dapat balasan , 2 hal dia ngan Allah . so stelah dia pergi , ak cube tok tutup pintu aty aku nie tok time cinta laen . kononya aa ! 

cam kowg jugak an , law ngah besedih , frust ngn cinta mesty aa nak happy kan haty yang lara tu kan ,, care nya cari owg baru tok lupekan yang lame , maksud ak cari kawan yang ley share maslah yang ade at pale tu .. bukan penganti cinta .. so , hadir aa someone yang oowez bagi aku suport . setiap kali aku ngah sedeyh , meroyan , dia sure bg pendapat an nsaihat kan yang baik2 jew . hampir selalu aa .. sampai setu thap tu , ade pasaan rindu yang hadir law dia meyepikan diri .. tibe2 kan , ase pasaan 2 .. 

hari demi ari aku semakin rase somthing ,, law dia x contct ak ase cam hilang sesuatu , menggong btoi ! 
masuk bulan kedua ak ase dia terlalu baik , selalu amek berat bout aku ,, ase cam dihargai .. ade owg sayang .. then aty aku pown terbuka tok terima dia .. bukan  tok bercinta , tapi tok jadi someone yg penting dalam hidup aku , maksud ak time ak sedeyh , happy ak akan share an dia .. bahgia kan ade owg yang selalu ade time kite memerlukan ..

bukan aku sowg jew yang ase pasaan 2 , dalam diam dia pown same .. walaupown kiteowg lum pernah bjumpe , kiteowg saling memerlukan .. tanpe dia aku mgkin masih meroyan cam tak btoi .. hari demi hari kiteowg semakin rapat ,, ngah tggu mase nak berjumpa . Andai dia cinta terakhir aku , insyAllah aku akn terima ,, tapi wat mase skunk kiteowg tak rancang ape2 ag , biar takdir yang tentukan semuanya .. aku tak sanggup terluka ag , SAKIT sanagt !! 

hopefly , semua jew diredhai Allah .. aku akui , skunk aku bahgia dengan kehadiran dia .. tapi pengalaman lame mengajar aku tok lebih megenali siapa dia sebenarnya ,, semua nak kecapi kebhgiaan , begitu jugk aku ..  doakan kebhgiaan aku ye kawan2 ,, oke aa , da macamkarangan SPM ! haha .. 

KBAIII :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)