Rabu, 22 Februari 2012

finaly ,, kebahgian dalam perpisahaan .



Beberape hari lepas ade aa mahluk Allah yang da lame tinggalkan aku tibe2 call aku balik .. aku taw niat dia sebenarnya ,,, dia cakap dia call sebab dia nak mintak maaf coz wat aku tertunggu2 , YEW ! aku memang sakit haty , senang jew kau nak mintak maaf ek pas ape yangg da kau wat kat aku .
Kau ade tanye kew pasaan aku mase kau tinggal kan aku macam 2 jew . tanpe berita ! SAKIT Allah jew yang tahu . Kejam ke law aku tak maafkan kau ? nak dibandingakan ngan ape yang kau da wat kat aku  ag KEJAM .  Bukan sekejap aku hilang pertimbangan sebab kau !  hampir 3 bulan weyh .. pas tu senang2 kau call mintak maap , kau tak ade perasaan kew ? kau cakap kau pena rase kehilangan , mesty kau pena rase kan ? setelah kau hilang dan setelah aku berhenti menunggu , aku tak berharap kau hadir untuk mintak maap . TAK LANSUNG ! tapi kenape kau hadir dengan care nie . aku bukan binatang ! time kau betol2 memerlukan kau cari , pas 2 kau pergi cam 2 jew ..

kau mintak aku maapkan kau , kenape ? sebab da rase kehilangan ke ? haha . kau ade pasaan ke MR.pupo ? ke sebab tak ade orang yang bole terima kau seadanya ? or kau terpakse mintak maap ngan aku coz kau nak mati ? mane satu kau nak jawab dulu ? tak bole kan ? nie aa soalan yang aku tanye at dia mase dia calla aku , dia hanye jawab SAYA MINTAK MAAP , SAYA MEMANG JAHAT . tak ade kene megena kan dengan soalan aku . tu la sifat dia , yang selalu ego ! pentinkan diri sendiri , yang dia nak aku maafkan dia mase 2 jugak .yang paling aku rase nak lempang je law dia ade depan mate ak mase 2 ialah , ayat dia , "saya lepaskan awk , saya tak layak untuk awkk "an satu ag ayat yang aku tak bole bgtaw . mase 2 aku ase cam aku mati hidup alik ! 

logik kew ek dia lafazkan ayat tu ? tak tahu nape tibe aku rase menyampah  n KECEWA sangat dengan dia ! KECEWA KECEWA KECEWA !!!! aku rase dipermainkan . dia ingat aku nie tak ade pasaan ape . aku bukan kecewa sebab dia lepaskan aku , aku kecewa sebb dia ade niat nak sambung relationshp nagn aku balik . Dia ajak aku jumpe .. untuk ape ?? tak mungkin aku nak terluka untuk kali yang kedua dengan orang yangsame ! 

so aku wat keputusan berterus terang ngan dia . yang aku da ade orang laen . then kiteowg sah CLASH ! sedeyh sangat mase tu . tipu la law aku tak sedeyh kan ,, tak ape larh .. aku da booleh terima semuanya sebelum dia selesaikan semua nie .untuk kau pengetahuan kau MR.PUPO . aku da lame maafkan kau .. sebelum kau mintak maaf .. kite tak ade jodoh , maybe kau akan bahgia dengan orang lain , an aku jugak .. Doa aku kau bahgia ngan hidup aku .. 

Aku bahgia skunk . tapi bukan dengan dia ,,, sebab dia aku jumpa MR.R aku . kite bole merancang , tapi perancangan Allah lagi jelas .. thanks 4 everthing ..
kbaii :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)