Rabu, 6 Mac 2013

busy ft sedih --


Assalamualaikum . haii semuaa    ..

Haihh minggu nih full siot masa aku . sumpah penat .. rumah pun tergendala . so hari nih aku nekad jugak walaupun penat  , mulakan daripada toilet , dapur , depan an luar . fuhhh selesai semuanya … Nampak sikit cam rumah , kalau tak macam kapal karam . aku memang tak minat nak kemas2 nih , so kalau aku rajin je baru aku kemas betul2 , kalau tak sekadar kemas macam biase jee . lantak lah , yang penting MR.AA aku dah faham dengan perangai  aku . kan sayang ?? huhu . okeyy skunk nih aku tengah busy uruskan hal hospital . hari tu atok pergi buat chekup . tunggu giliran berjam2 , bayangkan lah pergi pukul 2 , balik kul 6.30 ,, perlukan kesabaran wehhh . dokter cakap masalah jantung atok dah serius . haihh aku ingat dah selesai , rupanya makin teruk laaa ..  dieorang cakap aku kene kawal makan an minum atok . haihhh aku nih cepat kesian laa . lagi2 kalau atok nak makan jugak . nak tak nak aku kene lah bagi jugak ,,, hmmm aku pening lah weh -,- before jumpe dokter uh aku dah kawal sebaik mungkin makan atok . alhamdllah , darah tinggi atok stabil .. tapi jantung pulak yang makin tak okeyy . alahai dokter , kenapa lah buat kepala aku pening …. Sepatutnye tadi kene g hospital JB buat chekup dada , tapi hospital kluang tak inform aku plak . bongek ! yang at sana nak marah2 pulak . serabot kepala aku . ya Allah , bagi lah kesabaran dan ikhlas kan lah hati aku dengan dugaan nih ,, okeyy dalam busy2 nih , aku still mengikuti hal Lahad Datu sabah dari masa kesemasa . haihh , sedih hati nih Allah je yang tahu . hati nih tak sanggup sebenarnya nak dengar ade kematian dari pihak pahlawan kita , tapi tetap nak tahu jugak . hmm bila lah semua nih nak setel kan , berapa ramai lagi lah yang harus terkorban kan . hope semua nih cepat setel . ade jugak yang tak puas hati dengan pahlawan kita , WHY ????? come on lah weh hormat lah perjuangan dieorang . ee , korang memang tak layak okey stay at Malaysia nih . skunk bukan masa nak berpolitik , now kita kene ada semangat patriotic okeyyy !! jum lah ramai2 kita doakan pahlawan kita supaya selamat pergi selamat balik . yang dah kembali ke rahmatullah uh , kita doakan semoga diterima mati syahid mereka oleh Allah . Al-fatiha L

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)