Ahad, 24 Mac 2013

salah faham

Assalamualaikum and haiii ..


Beberapa hari nih aku memang sangat down . sangat2 !!  hmm ,, kenapa aku rasa macam aku dah give up nih ? kenapa lah kan ,, penat dah aku fikir semua nih . kenapa banyak2 masalah , masalah nih yang aku susah nak setelkan . seyes , beberapa hari nie juga aku cuba untuk berfikir untuk selesaikan masalah aku nie , tapi aku tak jumpa kata putus untuk segalanya . patut ke aku akhiri semua ini ? ya Allah , aku perlukan satu kata putus untuk aku berhenti daripada sakitkan hati aku sendiri . makin hari aku rasa hati aku dah kosong , kosong sangat ! aku nak teruskan , kenapa aku je bersungguh2 , tapi dia tak . aku malas nak cite pasal dia skunk . -,- juz nak luahkan apa yang aku rasa beberapa hari ini . kadang2 aku fikir aku nak pergi jauh2 , tenang kan hati aku yang tak tenang .tak nak jumpa sapa2 , tak nak cakap an sapa2 , nak sendirian tanpa ada ganguan . apa je yang aku buat , aku tak focus . semua dah jadi macam apa . aku ada perasaan taw tak ! tak kan tu pun tak boleh faham . dengan sapa lagi aku nak cerita , supaya kau kuat macam sebelum nih ,, fikiran aku asyik fikir yang bukan2 je , perkara yang buat aku makin down . eh , ada tak sapa2 yang nak bawa aku pergi bercuti ? dah lama sangat tak pergi bercuti  , lagi satu kan ,, hey awak yang cantik , maaf lah kalau buat awak rasa yang saya nie stalker  fb awak dan dia . yang penting saya tahu apa yang saya buat :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)