Rabu, 20 Mac 2013

DUGAAN .


In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
Assalamualaikum and hai ..


Allah tengah menduga kita sekarang nih . aku akui yang aku tergugat dengan dugaan ini , tapi dia selalu bagi kata2 semangat , disebabkan itu aku semakin kuat untuk hadapi semua nya . baru je bermula , tapi aku dah hampir give up . Nampak tak kat situ betapa lemah nya hati aku nih ? aku cuba untuk terima semuanya dengan berfikiran positif , tapi hati aku tak ikhlas . walaupun aku terima , hati aku tetap sakit . tak ada apa yang aku nak cakap , juz KALAU HUBUNGAN AKU ADA MASALAH , SEMUANYA DISEBABKAN DIA !! aku dah malas nak berprasangka buruk at my partner . aku yakin , skunk hati kiteorang semakin kuat untuk teruskan hubungan ini . walaupun kadang2 , ada je yang akan buat kami salah faham . fikir punya fikir , aku nak serah semuanya pada jodoh . bertahan lah macam mana pun , kalau tak ada jodoh , tak bersama jugak . orang ketiga ? yee , aku tengah benggang skunk nie dengan someone . please laaa ,, faham perasaan aku nie , aku tak suka . tu jee .. jangan sampai aku hilang sabar . then ada laa kan yang jadi . tak payah nak perihatin sangat dengan dia ,, tak salah kalau nak berkawan , tapi jaga had sebagai kawan okey ..jangan lah lebih2 dari aku pulak , tak cantik tu beb . kau ada pakwe kan ? so kau faham perasaan aku skunk nih , jangan bagi tekanan  dalam relation aku dengan dia . bergaduh pun tak guna kot , sebab Nampak tak matang lah kan . so please , jangan sampai aku tahu apa2 lagi yang buat aku benci kau . cukup lah skunk nie okeyy ..  kejujuran kau dan dia sangat aku perlukan skunk nih . kalau rasa still nak teruskan persahabatan korang , tolong lah jangan ubah kepercayaan aku terhadap korang . lastly , aku harap kau bukan orang ketiga dalam hubungan aku dan dia .

For you MR.AA ,, apa pun yang jadi , saya pegang kata2 awak , yang saya tak akn kehilangan awak sebab orang ketiga . kalau tak ada jodoh pun , biar lah sebab yang lebih baik untuk mengurangkan kesakitan hati ini . saya hargai apa je yang awak cuba pertahankan . thanks bagi saya keyakinan untuk percaya kata2 awak . saya mintak maaf sebab tak mampu jadi yang terbaik di mata awak , tapi saya janji saya akan jadi yang terbaik di hati awak selagi ada jodoh kita . kebahgiaan kita , hanya kita yang boleh rancang sebaik mungkin , dan ALLAH yang tentukan segalanya . saya bahgia , n harap awak dapat kekal kan kebahgiaan ini sayang . take care kat sana ,, jaga hati awk baik2 aw . lyfne J


apa yang aku rasa skunk :(

betul2 ,, nih yang terjadi skunk -,-





3 ulasan:

  1. Semoga tabah dan bertahan..setiap dugaan yang menimpa adalah untuk menguji sejauh mana kesabaran dan kekuatan kita..
    Be strong ^_^

    BalasPadam

heyy .. thanks couse bace blog saya ! sila la coment yew :)